Fijn bezig. - Reisverslag uit Winnemucca, Verenigde Staten van Herman Winkelhorst - WaarBenJij.nu Fijn bezig. - Reisverslag uit Winnemucca, Verenigde Staten van Herman Winkelhorst - WaarBenJij.nu

Fijn bezig.

Blijf op de hoogte en volg Herman

19 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Winnemucca

Na een aaantal dagen in het veld weer terg voor een douchebeurt en de was doen voor het hele etam. Het is geweldig. We zijn bezig met spannende dinegen.Vandaag een skelet uit een canyon gehaald . In de rugzak en op een draagbaar die we hebben gebouwd en dan een tiocht van 1,5 uur met een temparatuur van ongeveer 35 graden. We zijn aan het werk in een canyon waar geen beroeing en niet hoog dus warm. De bijnaam voor dit canyon is de bakoven. Inmiidels ook kennis gemaakt met de eerste ratelslangen en schorpioenen. Joekels en er lag er zelfs 1 voor de ingang van mijn tent Opletten dus. Op weg naar Winnemucca een hotspring bezocht. Maar riskant als je de reserve band al in gebruik hebt. Blijft mooi zon groene oase in de dorre omgeving. Het barst er van het leven Donderdag ga ik naar Reno iemand oppiken van het vliegeveld. Morgen vroeg op om 6 en boodschappen doen en ndan terug naar het kamp. Er is nog een hoop werk te doen. Groeten H :)

• 19 Augustus 2014 - 09:12

Fam Winkelhorst, Lintelo:

hallo herman,
    super om je verslag te lezen , pas op met al het ,,ongedierte".
    succes,
    hartelijke groeten henk en gerda

• 19 Augustus 2014 - 09:32

Marco:

Hey Herman,
    Spannend allemaal, succes met de opgravingen.
    Groetjes aan iedereen.
    Marco en Ans.

• 19 Augustus 2014 - 10:18

Marina:

Wat geweldig dat je zo met jouw "ding" bezig bent. (klinkt zo oneerbiedig, maar ik bedoel het heel positief!) De power spat er van af! Heel veel succes, plezier enz. enz. Leuk om zo mee te kunnen lezen!

• 19 Augustus 2014 - 10:42

Dianne:

Hoi Lieve schat.

Wat fijn dat het weer zo goed naar je zin hebt! Pas op voor het ongedierte!
    Heel veel succes!!
    kus

• 19 Augustus 2014 - 10:58

Jan En Jolande:

Dag Herman,

Een groet van ons allemaal; het is duidelijk dat je helemaal in je element bent. Fijn voor je; geniet er van en veel succes.

Jan en Jolande.

• 19 Augustus 2014 - 11:21

Marjolein:

Hoi herman,

Mooi om je verslagen te lezen! Geniet er nog even van en pas op je zelf!

Groeten marjolein

• 19 Augustus 2014 - 20:01

Ine:

Hoi Herman, super om te lezen hoe je ook deze 'onderneming' ervaart ! Kijk maar goed uit voor al die enge beesten. groet ine

Herman

Een aantal jaren geleden ben ik gevraagd door Martin Sander prof aan de Universiteit van Bonn mee te gaan met een paleontologische opgraving in Amerika. Dit jaar gaat het er dan van komen. We gaan samen met twee studenten van de uni Bonn in Texas op zoek naar fossielen uit het Perm. Daarnaast gaan we diverse musea bezoeken in Chicago en New York.

Actief sinds 15 Aug. 2010