mooie rit - Reisverslag uit Winnemucca, Verenigde Staten van Herman Winkelhorst - WaarBenJij.nu mooie rit - Reisverslag uit Winnemucca, Verenigde Staten van Herman Winkelhorst - WaarBenJij.nu

mooie rit

Blijf op de hoogte en volg Herman

26 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Winnemucca

De laatste dagen zijn we druk geweest de stukken het veld uit te dragen. In een rugzak 600 meter de berg af. Een tocht van ongeveer anderhalf uur steil naar beneden.De laatste avonden hebben we Argentijns gegeten . Luis heeft gekookt en de BBQ gevuld., Eigenlijk hebben we onze gas brander alleen gebruikt voor thee en koffie water. In tussen ook afscheid genomen van sommige team leden die andere verplichtingen hadden. Zondag zijn Lars , Jose en Luis vertrokken. De stukken zijn allemaal meegenomen. Ze waren met twee auto's dat is wel zo veilig als je de auto met de meeste platte banden mee neemt. E gaat ook telekens een gallon water pp mee voor het geval dat. Vandaag zijn we vertrokken...alleen. Best spannend of je op het asfalt komt zonder een platte. Maar we het ging prima. In Middle gate hebben we een van de beroemde burgers gegeten waarna op weg zijn geaan naar Berlin Ichtyosaurier state park .Mooi ...Daar liggen skelleten van beesten van 32 meter lang. Daarna via een prachtige pas richting Reno. Morgen op mweg naar LA. Ben erg beniuwd hoe het onderweg uit ziet..We hebben erg spannende dingen op gegraven die een plek gaan krijgen in het LA county museum waar we woensdag de boel naar toe brengen. Mensen gegroet ..:)

• 26 Augustus 2014 - 09:30

Arent:

Succes en veel plezier met de laatste loodjes. Wanneer ben je weer terug in NL?

groet,
    Arent

• 26 Augustus 2014 - 09:59

Ben:

Weer een mooi verslag van je expeditie! Allereerst van harte gefeliciteerd met Dianne! 50 jaar is niet ongemerkt aan de buurt voorbij gegaan. Veel plezier nog. Wij zien uit naar je verhalen. Alfa staat al in de koelkast koud. Grz from the Millstreet.

• 26 Augustus 2014 - 10:48

Gerda:

Hallo Herman, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Dianne.genoten van je verslag. Ook je moeder vindt het prachtig, wij zijn benieuwd naar de foto,s. Groeten van uit Zeeland,gerda

• 26 Augustus 2014 - 11:01

Wout Winkelhorst:

Wauw pa, als ik alles zo hoor is het echt super daar. Geniet er nog van! Ik kijk uit naar je verhalen van dit jaar. Vr. Gr. Wout

• 26 Augustus 2014 - 11:41

Marco:

Hey Herman,
    Jij ook van harte proficiat met de verjaardag van Dianne, Wij wensen jullie een veilige terugreis.
    Zo te zien en te lezen hebben jullie weer een geslaagde opgraving gehad, als ik het niet op de "huppen" had zou ik graag een keer mee willen doen.
    Tot gauw en groetjes aan iedereen.
    Marco en Ans.

• 26 Augustus 2014 - 19:02

Elly:

Genoten van je verslagen! Fijn om te lezen dat je geniet!
    Zijn benieuwd naar de foto's. en je verhalen!
    Goede laatste dagen en terug reis gewenst!

Gefeliciteerd met je Sara!

Elly

• 26 Augustus 2014 - 19:55

Dianne:

Hoi lieve schat!
    Mooi verhaal! Goede reis terug!!
    Kus

• 26 Augustus 2014 - 21:23

Ine:

Hoi Herman, het was fijn te lezen hoe je alles beleeft tijdens zo'n onderneming we wensen je een goede reis en gezond weer thuis Hasan en Ine

• 26 Augustus 2014 - 21:48

Henk Neerhof:

Hoi Herman,

Fijn weer te lezen hoe het eea verloopt.We volgen je op de voet haha

groet;annie &henk

Herman

Een aantal jaren geleden ben ik gevraagd door Martin Sander prof aan de Universiteit van Bonn mee te gaan met een paleontologische opgraving in Amerika. Dit jaar gaat het er dan van komen. We gaan samen met twee studenten van de uni Bonn in Texas op zoek naar fossielen uit het Perm. Daarnaast gaan we diverse musea bezoeken in Chicago en New York.

Actief sinds 15 Aug. 2010