platte - Reisverslag uit Winnemucca, Verenigde Staten van Herman Winkelhorst - WaarBenJij.nu platte - Reisverslag uit Winnemucca, Verenigde Staten van Herman Winkelhorst - WaarBenJij.nu

platte

Blijf op de hoogte en volg Herman

15 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Winnemucca

Gisteravond geten bij Hotel Martin. Heerlijk. En...slapen in een bed . Vandaag verder gezocht naar velgen en banden met extra radiaal lagen , want we hadden al een platte en dat zal zeker niet de laatste zijn. Banden wisselen daar krijg je hier wel handigheid in. Daarna de was gedaan voor het hele team . Er waren twee lezingen gepland. Na de eerste lezing boodschappen gedaan en band wisselen en is een gedeelte terug gegaan naar het kamp en zijn we met twee auto's achter gebleven om later op de avond terug te rijden naar het kamp. Alleen reizen is te gevaarlijk ivm bv platte band de intensieve rit . Twee uur over dust roades in het donker. Na een lezing bij de Humbolt museum en een dinner bij een Mexicaan is te laat geworden dus blijven we in een motel in Winnemucca . Weer een douche wat een ....... Dan blijven tot maandag in het veld...Zo en dan nu een heerlijk koud biertje ... Trusen

• 15 Augustus 2014 - 09:46

Ben:

Herman, leuke foto's! Smaakte het biertje?

• 16 Augustus 2014 - 19:46

Ine Dervishaj:

hoi Herman,
    opnieuw geweldig om te lezen wat een belevenis het is voor jou(jullie) pas je wel goed op jezelf !

• 18 Augustus 2014 - 09:28

Ben:

Hoi Herman, vermaak een beetje? Stuur een beetje warm weer deze kant op. Het lijkt hier wel herfst. Oh ja. Henk Kalf is gisteren overleden, dan ben je bij deze op de hoogte. Grz from the Millstreet.

Herman

Een aantal jaren geleden ben ik gevraagd door Martin Sander prof aan de Universiteit van Bonn mee te gaan met een paleontologische opgraving in Amerika. Dit jaar gaat het er dan van komen. We gaan samen met twee studenten van de uni Bonn in Texas op zoek naar fossielen uit het Perm. Daarnaast gaan we diverse musea bezoeken in Chicago en New York.

Actief sinds 15 Aug. 2010