Nog een nachtje slapen - Reisverslag uit Aalten, Nederland van Herman Winkelhorst - WaarBenJij.nu Nog een nachtje slapen - Reisverslag uit Aalten, Nederland van Herman Winkelhorst - WaarBenJij.nu

Nog een nachtje slapen

Door: Herman

Blijf op de hoogte en volg Herman

07 Augustus 2014 | Nederland, Aalten

Koffer gepakt. Alles bij elkaar gezocht. Toch wel weer spannend. Vandaag de laatste dingen via de mail geregeld als gegevens van de satelliet telefoon en wat algemene zaken.
Puntjes op de wel bekende I. De komende tijd zal ik proberen jullie op de hoogte te houden maar net als andere keren ...ik ben maar een paar keer in de bewoonde wereld en heb dan internet. Mensen tot snel .

• 07 Augustus 2014 - 23:45

Paul:

Goeie reis Herman...

• 11 Augustus 2014 - 19:19

Ben:

Goeie reis gehad, Herman? Ben je op de plaats van bestemming? Succes met de opgravingen.

• 13 Augustus 2014 - 13:12

Jolande Papiermole:

Hoi Herman,

Ik hoop dat je een fijne, boeiende reis hebt. Geniet vooral veel!
    Ik hou je van hieruit in de gaten.

Groetjes Jolande

• 14 Augustus 2014 - 01:47

Willy:

Succes! Ga je volgen! Leuk.

Herman

Een aantal jaren geleden ben ik gevraagd door Martin Sander prof aan de Universiteit van Bonn mee te gaan met een paleontologische opgraving in Amerika. Dit jaar gaat het er dan van komen. We gaan samen met twee studenten van de uni Bonn in Texas op zoek naar fossielen uit het Perm. Daarnaast gaan we diverse musea bezoeken in Chicago en New York.

Actief sinds 15 Aug. 2010