Sierra Nevada. - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Herman Winkelhorst - WaarBenJij.nu Sierra Nevada. - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Herman Winkelhorst - WaarBenJij.nu

Sierra Nevada.

Blijf op de hoogte en volg Herman

27 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vanmorgen na een ontbijt in een casino vertrokken richting LA. Er was eerst wat hilariteit want de man van het hotel wilde onze auto ophalen maar kan hem niet vinden en dacht dat de auto gestolen was. Ha ..we waren gisteren uit eten geweest en hebben op verzoek van de receptie de auto op een andere verdieping geparkeerd. Opgelost...:). De auto rit, westelijk langs de Sierra Nevada van ruim 500 mijl was geweldig. Prachtige bergen, meren en en Lake Mono was echt prachtig.( fotos volgen later) De Navajo woestijn was woest en ledig. Maar daar groeien wel Josua threes.Een geweldige rit door en erg bijzonder landschap. Ben best een bof bibs dat ik dit mag doen. In LA naar Lars gegaan om ons spul van het kamp te brengen en een auto wissel niet te doen. Daarna werden we hartelijk ontvangen door de schoonmoedervvan Martin waar we nu twee dagen zijn. Morgen brengen we de vondsten naar het museum. Tru ZzzzzzZzzzZzzten.

• 27 Augustus 2014 - 16:49

Arent:

Ik ben zoooooo benieuwd naar de foto's. Blijf genieten, kerel en tot gauw.

groet,
    Arent

• 28 Augustus 2014 - 00:39

Willy:

Ha Herman,
    Je reis is bijna klaar. Weet zeker dat je genoten hebt zo te lezen. Zoveel meegemaakt in korte tijd. Het zal je een bult energie geven, denk ik. Maar tegelijkertijd moet je wel doodmoe zijn...
    Welkom terug.

• 28 Augustus 2014 - 09:00

Ben:

Goeie reis terug, Herman. Zien je wel in de Molenstraat verschijnen.

Herman

Een aantal jaren geleden ben ik gevraagd door Martin Sander prof aan de Universiteit van Bonn mee te gaan met een paleontologische opgraving in Amerika. Dit jaar gaat het er dan van komen. We gaan samen met twee studenten van de uni Bonn in Texas op zoek naar fossielen uit het Perm. Daarnaast gaan we diverse musea bezoeken in Chicago en New York.

Actief sinds 15 Aug. 2010