Gespot - Reisverslag uit Winnemucca, Verenigde Staten van Herman Winkelhorst - WaarBenJij.nu Gespot - Reisverslag uit Winnemucca, Verenigde Staten van Herman Winkelhorst - WaarBenJij.nu

Gespot

Blijf op de hoogte en volg Herman

22 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Winnemucca

Hoi allemaal. Leuk die reacties. Het is weer prachtig , geweldig en we hebben een geweldige ploeg. De afgelopen dagen hebben afwisselend in M cayon en F canyon gewerkt. M canyon is net een bakoven. Geen begroeing. Toch hebben we ook vandaag in een halve dag weer twee supervondsten gedaan. Deze zullen blijven zitten tot volgend jaar. De andere twee skeletten hebben we uit de canyon gesjouwd in onze rugzakken en een draagbaar die hebben gemaakt van een afdekzeil en twee palen. Dat was een beul klus met die hitte. (Ik ben blij dat ik niet zo'n grote rugzak heb :) )). Als we naar F cnyon gaan maken we 800 hoogte meters. Een hele klim maar zo hoog is het ook koeler..nou ja .. !!! Het uitzicht is geweldig. Soms komt er een straaljager voorbij. Zo laag dat we we in de piloot kunnen zien.. Verder is het weer wisselend. Snikheet met soms bewolking en gisteren een stofstorm. Omdat we koken op een open vuur moeten we dan wachten omdat het te gevaarlijk met de vonken die weg kunnen vliegen dus laat eten. Maar het smaakt prima.... kamp voedsel. Dan moe je denken aan steak, een streng ribben en aardappelen gepoft in het vuur ...mjammie.
Als we terug komen van de berg drinken we eerst een bier met salsa en chips. Zout aanvullen. Overdag drink gemiddelt 6 liter water met gaterate.
Gisteren heb ik ook een kolobrie gespot ...mooiiiii.. en vlinders. Ws met de wind mee gekomen. Ook mooi hagedissen en bidsprinkhanen.Het is dus niet allemaal gevaarlijk maar het blijft oppassen. Nu zijn we in Reno om Lars af te zetten op het vliegveld. Vanavaond naar de brouwerij van het Icky bier.
De anderen zijn Cain Mtn opgeklommen van middag om daar vannacht te overnachten. Mensen de groeten Herman.
Morgen het veld in tot dinsdag. We vertrekken dan naar Los Angelos de boel af te leveren bij het museum

• 22 Augustus 2014 - 08:11

Reinier Demkes:

hoi Herman,

wat een verhaal weer,ik vind het heel bijzonder dat je dit doet,een hele onderneming,maar je ziet wel wat.en daar doe je het voor.het is je lust en je leven om daar aan het werk te zijn.wens je nog een paar mooie werk/vakantie dagen toe.en goeie reis terug.groet Reinier

• 22 Augustus 2014 - 15:21

Ben:

Klinkt goed, Herman! Weer een fantastische ervaring. Hoe smaakt dat Icky bier? Net zo als Alfa? Wij kijken uit naar je verhalen en belevenissen. Grz from the Millstreet.

• 22 Augustus 2014 - 16:27

Mirjam:

Wat een mooie en bijzondere belevenissen weer, en wachten tot het vuur aan mag dan heb je vast veel zin in eten :) Fijn dat het zo goed gaat en leuk is!!! Succes weer de komende dagen in de woestijn.

• 22 Augustus 2014 - 17:01

Johan Heinen:

Uit alles wat we tot nu toe gelezen hebben blijkt wel,dat je het weer uitstekend
    naar je zin hebt.Ook wij hebben ons met Dianne prima vermaakt.Wij kijken uit naar
    je verhalen en foto materiaal. Groetjes Johanna en Johan.

• 22 Augustus 2014 - 17:40

Willy:

Hey Herman,
    Wat maak je veel mee in korte tijd. En ook nog zo leuk geschreven. Geniet!

• 22 Augustus 2014 - 18:57

Annie&Henk Neerhof:

Hoi Herman.Wat een geweldige ervaring moet dit zijn!!
    Nog veel plezier,en tot ziens in Aalten
    hartelijke groet annie&henk neerhof

• 22 Augustus 2014 - 20:04

Arent:

Hey Herman,
    Ik ben net terug van vakantie in Luxemburg, geen dino's gevonden tot mijn grote spijt :-) , vandaar dat dit mijn eerste reactie is op je berichten. Wat geweldig je verhalen te lezen. Kijk erg uit naar je verslagl op een van onze verenigingsavonden. Bovendien ga ik ervan uit dat je me bij gaat praten op een van onze fossielentochten.
    groet, Arent

• 23 Augustus 2014 - 11:30

Arentjan Heinen (ome Arie):

Hoi Herman
    Fijn om je verslag te lezen. Leuk um dit met te können maken. Nog völle sukses, maak ter wat van en goeie reis.
    Ome Arie (en tante Annie)

• 24 Augustus 2014 - 16:30

Ada Nijman:

Interessant om weer te lezen allemaal

• 26 Augustus 2014 - 10:59

Marleen:

Herman wat een geweldige ervaring weer! Fijn dat je zo geniet van alles. Succes!