Voorbereidingen in volle gang - Reisverslag uit Aalten, Nederland van Herman Winkelhorst - WaarBenJij.nu Voorbereidingen in volle gang - Reisverslag uit Aalten, Nederland van Herman Winkelhorst - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen in volle gang

Door: Herman

Blijf op de hoogte en volg Herman

05 Augustus 2014 | Nederland, Aalten

Zo langzamerhand raakt de koffer vol. Voor 3 weken kleding, tent, slaapzak, matje en dan ook nog gereedschap meenemen. Kump good... Ook de T shirts die zijn gedrukt voor deze expeditie zijn mooi geworden.

• 05 Augustus 2014 - 16:45

Adrienne:

Heel veel plezier geniet! En tot over een aantal weken, grt adrienne

• 05 Augustus 2014 - 20:26

Jan Staring:

Mooie reis Herman, geniet van al je werk, ik ga je weer volgen.
    Groet Jan.

• 05 Augustus 2014 - 20:58

Ben, Buurman:

Hallo Herman, wij gaan je volgen! Succes met de voorbereidingen. Komen nog even langs om afscheid te nemen.

• 06 Augustus 2014 - 20:33

Enrico Barsch:

Hoi Herman,
    ich wünsche Dir eine gute Reise, genieße die Landschaft, freue Dich auf die Menschen, die Du triffst und staune über die ollen Saurier, die ihr findet. Ach, und Trink mal nen Bierchen!
    Grüße Enrico.

Herman

Een aantal jaren geleden ben ik gevraagd door Martin Sander prof aan de Universiteit van Bonn mee te gaan met een paleontologische opgraving in Amerika. Dit jaar gaat het er dan van komen. We gaan samen met twee studenten van de uni Bonn in Texas op zoek naar fossielen uit het Perm. Daarnaast gaan we diverse musea bezoeken in Chicago en New York.

Actief sinds 15 Aug. 2010